• Minőségi problémája van a megvásárolt fogyasztási vagy elektronikai termékkel?
  • A szolgáltató kibújik a jótállási és szavatossági ügyintézés alól?
  • Ingatlant vásárolt vagy felújított, és súlyos hibákat fedezett fel?
  • Kárt okoztak önnek és nem tudja, hogyan érvényesítse igényét?

Amennyiben ilyen vagy hasonló helyzettel találkozik, jogi tanácsaimmal segítem Önt jogos érdekeinek és igényeinek érvényesítésében és képviselem Önt a szolgáltatókkal, vállalkozókkal felmerült jogvitája eredményes megoldásában peres, peren kívüli és a Békéltető Testület előtti eljárásban.

A jogi munkával kapcsolatban a bizalom felépítésében és megtartásában elengedhetetlen az őszinteség. Amikor ügyfelem hozzám fordul a szolgáltatóval kialakult jogvitájával kapcsolatban, az iratok tanulmányozását követően őszintén el fogom mondani, hogy van-e esély az igényérvényesítésre, van-e bármilyen jogszabályi előírás, amelyet a szolgáltató, a vállalkozó nem tartott be. Ha úgy látom, hogy a szerződésszerűen és a jogszabályok betartásával járt el, ezt őszintén el fogom mondani az ügyfelemnek, mert az ügyfelek érdekeinek védelme fontosabb, mint költségeik növelése egy esélytelen kimenetelű peren kívüli vagy peres eljárással.

Online tanácsadással is állok ügyfeleim rendelkezésére, ezért az ország bármely területéről várom ügyfeleim jelentkezését.