• Réges-régen kötött egy unit-linked biztosítást és azzal szembesült, hogy a felszámított költségek elnyelték a befizetéseit?
  • Közúti balesetben összetört az autója, Ön és családtagja megsérült és nem tudja, mi tegyen?
  • Utasként megsérült egy autóban és a biztosító azzal utasította el a kárbejelentését, hogy majd akkor térjen vissza, ha jogerősen kiderült, hogy ki felel a balesetért?
  • Casco biztosítása van, „benézett” egy jobbkezes kereszteződést, koccant, sérülés lett az autóján és a biztosító súlyos gondatlanságra hivatkozással elutasította az igényét?
  • Nem fizet a biztosító, mert a baleset okozója nem nyújtott be kárbejelentőlapot?
  • A vihar lebontotta a családi háza tetőzetét és nem jönnek szemlézni?
  • Kificamította a bokáját és a biztosító elutasította az igényét, azzal, hogy ez jogilag nem baleset?
  • Külföldi utazás során a biztosító nem teljesítette megfelelően a segítségnyújtási szolgáltatást?

Mind-mind az életből hozott példák. Két évtizedes biztosítási munkaviszonyomból eredő szakmai tapasztalatom alapján azonban meggyőződésem, hogy esetek túlnyomó többségében a biztosítók korrektül, a jogszabályok és a szerződési feltételek betartásával, az ügyfelek igényét szemelőtt tartva rendezik az ügyfelek kárigényeit.

Vannak azonban olyan esetek is szép számmal, amikor valami félrecsúszik…
Tapasztalatom és tudásom alapján abban segítem ügyfeleimet, hogy már a biztosítási esemény bekövetkezésekor úgy forduljunk a biztosítóhoz igénnyel, hogy ne tudjon semmi félrecsúszni, akár gépjármű-, lakás-, baleset-, utas- vagy életbiztosításból származzon ügyfelem igénye.

Célom az, hogy ügyfelem igényét a biztosító a jogszabályban előírt határidőben, korrektül rendezze, elkerülve a peres eljárásokkal járó költségeket, a hosszas időbefektetést, a várakozást, ebben segítségemre van műszaki szakértői háttértámogatás is. Abban az esetben, ha peren kívül mégsem sikerül megegyezni a biztosítóval, ügyfelemet a peres eljárásban is teljes körűen képviselem.

A jogi munkával kapcsolatban a bizalom felépítésében és megtartásában elengedhetetlen az őszinteség. Amikor ügyfelem hozzám fordul a biztosítóval történő jogvitájával kapcsolatban, az iratok tanulmányozását követően őszintén el fogom mondani, hogy van-e esély az igényérvényesítésre, van-e bármilyen jogszabályi előírás, amelyet a biztosító nem tartott be, van-e olyan követelés, amelyet nem fizetett ki, vagy csak részben fizetett ki. Ha úgy látom, hogy a biztosító korrektül járt el, és nincs esély további kifizetésre, ezt őszintén el fogom mondani az ügyfelemnek, mert az ügyfelek érdekeinek védelme fontosabb, mint költségeik növelése egy esélytelen kimenetelű peren kívüli vagy peres eljárással.

Online tanácsadással is állok ügyfeleim rendelkezésére, ezért az ország bármely területéről várom ügyfeleim jelentkezését.